הסרת משקפיים בלייזר בחיפה

קיראו על הסרת משקפיים בלייזר בחיפה

הסרת משקפיים בלייזר הינה התערבות מהירה, בטוחה ויעילה שהרבה אנשים בחיפה והקריות עוברים מדי שנה. בשורות הבאות נספר לכם כמה פרטים חשובים על ההליך שנועד לייתר את הצורך במשקפיים.

היכן עושים הסרת משקפיים בלייזר בחיפה

באזור חיפה והקריות ישנם מספר מכונים המציעים הסרת משקפיים בלייזר וחשוב לבצע את הבחירה ביניהם באופן מושכל. בראש ובראשונה, יש לוודא כי הרופא שמבצע את ההתערבות הינו מומחה בתחום הקרנית.

דוגמא נאה לכך מהווה ד"ר מיכאל היימס ד"ר מיכאל היימסאשר מחזיק בניסיון רב בהסרת משקפיים בלייזר, ומסוגל לתת מענה גם למצבים מורכבים במרפאתו השוכנת בשדרות מוריה 44 בחיפה. כמו כן, יש לוודא שבמכון שאליו פונים קיים ציוד טכנולוגי מתקדם ומתאים, ושהמטופלים מקבלים ליווי רפואי מקצועי לכל אורך הדרך.

בדיקות התאמה

לפני הסרת משקפיים בלייזר יש לעבור מספר בדיקות התאמה, ביניהן בדיקת רופא עיניים עם הרחבת אישונים, בדיקת אופטומטריסט מקיפה, מיפוי קרנית וצילומים של העין. יש לציין כי כרבע מהאנשים אינם מתאימים להליך זה עקב בעיות שונות כמו מחלות עיניים קיימות או חוסר יציבות במספר המשקפיים, וכמו כן ניתן לעבור את הניתוח רק לאחר גיל 18.

הבדיקות המקדימות חשובות מכיוון שתוצאות הבדיקות משפיעות על תכנון הסרת המשקפיים ועל הנתונים שיש להזין למכשיר הלייזר.

עובי קרנית, גודל הקרנית, מרשם המשקפיים, גודל האישון ונתונים אחרים נמדדים בקפדנות כדי לקבל תוצאה מדויקת במיוחד בביצוע הורדת המשקפיים.

Tags

No Comments