הודעה על שינויים באריזה החיצונית עדשות מגע גונסון אקיוביו ACUVUE‎‎

לקוחות יקרים,
ברצוננו לעדכנכם כי בעקבות שינויים ברגולציה באירופה הקשורים לציוד רפואי  (EU MDR) שנכנסו לתוקף בחודש מאי 2021 , אנו כחברה גלובלית נדרשים לערוך מספר שינויים באריזות המוצרים וזאת על מנת לעמוד בתקנות החדשות עד מאי 2024.
שינוי האריזות יחל במשפחת המוצרים של 1DAY ACUVUE® MOIST, וימשיך לשאר המגוון בתחילת 2023.
השינויים שתראו קשורים גם לאריזה החיצונית וגם לאריזת הבליסטר הפנימית ויתרחשו בהדרגה, כך שבשנה-שנתיים הקרובות ייתכן שתתקלו הן בעיצוב הישן והן בעיצוב החדש.
חלק מהשינויים אינם קשורים באופן ישיר לדרישות הרגולציה, אולם מצאנו לנכון לבצע אותם על מנת להבליט חלק מהמידע על הקופסאות (במיוחד בעדשות המיוחדות).
החל מתחילת 2023 כל מוצרי האסטיגמטיזם שלנו יתחדשו בפס כתום הן בחזית והן בצידי האריזה החיצונית. בנוסף, מוצרי המולטיפוקל יקבלו הדגשה של פס צהוב. שינוי זה יחול גם על הבליסטרים הפנימיים.
חשוב להדגיש כי אופן הייצור, חומרי הגלם והטכנולוגיות השונות לא השתנו, והשינוי שנעשה הינו באריזה החיצונית בלבד.
כל עדשות המגע ממותג ACUVUE® הינן בעלות חסימת UV מדרגה 1 או 2 ועוזרות לתת הגנה מפני מעבר של קרינת UV מזיקה אל הקרנית ופנים העין. עדשות מגע חוסמות UV אינן מהוות תחליף למשקפיים חוסמי UV כגון: משקפי מגן  או משקפי שמש חוסמי UV, מאחר והן אינן מכסות לחלוטין את העין והאזור סביב לה. לקבלת מידע נוסף אודות הרכבה, טיפול ובטיחות נאותים, יש לעיין בהוראות השימוש או לבקר ב-אתר J&J
ACUVUE® , 1-DAY ACUVUE® MOIST,ACUVUE® OASYS  הינם שמות מסחריים רשומים של ג'יי סי הלת' קר בע"מ ©  ג'יי סי הלת' קר בע"מ 2022.

Tags

2 Comments

  1. קרן לאה אור הגיב:

    אני משתמשת בעדשות מויסט אקיוב למעלה מ13שנים אלו המיוצרים בארהב
    וכן רואה ומרגישה שינוי מהותי בין המוצר החגש לישן
    העדשה החדשה עם הבליסטר הכחול כהה היא עכורה יותר ופוגמת באיכות הראיה
    השוויתי גם לעדשות שהיו מיוצרות באירלנד וגם אותו עיניין
    לא צריך להיות מדען גדול מספיק רק להשוות בין התוכן הפנימי המים והאריזה בהם שרויה העדשה במוצר החדש זה יותר עכור העין שורפת ויש חוסר נוחות ניכר
    לצערי הרב זה שינוי לרעה.

  2. להבנתי לא צריך להיות שום שינוי בעדשות. יש לגונסון בקרת איכות גבוהה מאוד