פופאפ רייבן בקניונים

רייבן לנצח
אופטיקנה השיקה אתמול את פעילות "פופ אפ רייבן" בקניון עזריאלי תל אביב. מתחם הפופ אפ בעזריאלי הינו הראשון מתוך 11 מתחמים שייפתחו במהלך החודש הקרוב בקניונים המובילים בארץ ובמתחם הדיוטי פרי בנתב"ג. בהשקה השתתפו כתבים, סלסס ובלוגרים רבים.

את ההשקה סיקרו לטלוויזיה חדשות הבידור עם צמד המגישים החדש, כוכבי המרוץ למיליון- וובה ואלה.
הרעיון מאחורי הקמת מתחמי הפופ אפ הוא להדגיש את ייחודיותו של מותג העל הבינלאומי רייבןRay-Ban, שכבר למעלה מ-75 שנה נחשב למותג המשקפיים המוביל בעולם.
המתחמים יכללו קולקציות חדשות ורחבות של משקפי ראייה ושמש של המותג Ray-Ban.

לדברי מאיר רסין, יו"ר ומנכ"ל אופטיקנה: "מטרת מתחמי הפופ של רייבן היא להעביר חווית קנייה מסוג אחר-עם טוויסט. הקונספט של הפופ אפ מאפשר לנו ל 'חגוג את המותג' ולהעניק ערך מוסף ללקוחותינו הן מבחינת קולקציות רחבות ומהדורות מיוחדות והן מבחינת המחירים האטרקטיביים. החיבור עם לוקסאוטיקה עבורנו הוא טבעי ונובע משיתוף הפעולה ההדוק שאנו מקיימים על בסיס יומיומי. אני סמוך ובטוח שהתשוקה שלנו למשקפיים בשילוב עם מותג חזק וקונספט שיווקי רענן יביאו להצלחה רבה".
המותג RAY BAN  נוסד בשנת 1937 כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסי הקרב של צבא ארצות הברית. תוך פרק זמן קצר, הפך המותג לפופולארי ואהוד במיוחד. מותג המציג אופנתיות וחדשנות, משמר ערכים של קלאסיות ונצחיות ומזוהה עם כל מעצבי הדעה המובילים בעולם מיום הקמתו ועד ימינו: מהנשיא ג'ון קנדי, השחקנים ג'יימס דין ואודרי הפבורן וכלה בנציגי התקופה הנוכחית כמו הנשיא אובמה, ליידי גאגא ועוד. המותג RAY BAN  מצליח לשמור על הובלת שוק משקפי השמש העולמי מזה 78 שנה.

Tags

No Comments