ג’ונסון אנד ג’ונסון מכריזה על השלמת רכישת אבוט מדיקל אופטיק (AMO)‎

לקוח יקר

כלקוח חשוב, מטרתנו היא לעדכן אותך בהתפתחויות חשובות בחברה שלנו. אנו שמחים להודיע לך כי Johnson & Johnson השלימה כעת את הרכישה של Abbot Medical Optics (AMO).

תחומי בריאות העין הכירורגים והצרכניים של AMO יצטרפו לJohnson & Johnson Vision Care, Inc. ,יצרנית מותג עדשות מגע ®ACUVUE ויחד הם יקראו “Johnson & Johnson Vision”.

מצורפת למייל זה הודעה לעיתונות המכריזה על השלמת הרכישה

חיבור זה של מובילים גלובליים בתחום עדשות המגע וציוד לניתוחים אופטלמיים מייצג צעד חשוב באסטרטגיה ארוכת הטווח  של Johnson & Johnson  להפוך למובילה בבריאות העין, לעזור בשיפור ושיקום הראייה עבור מטופלים רבים יותר ברחבי העולם. Johnson & Johnson  תוכל מעכשיו למנף את המומחיות והחוזקות הניכרים של כל אחד מהארגונים ובהסתמך על המשאבים וההמומחיות הענפה של Johnson & Johnson לתת מענה לצרכים שלך ושל המטופלים אותם אתה משרת.

בטווח הארוך יותר, מתכננת Johnson & Johnson ליישם את תהליכי החדשנות שלנו בשני הארגונים – ולהשקיע השקעה נוספת בבריאות העין – לפתח הן שיפורים במוצרים המשקפים את הצרכים שלך והן מוצרים חדשים שיועילו למטופלים ברחבי העולם.

מאחר ומוצרינו משרתים מגזרי בריאות עין ברורים, לאחר השלמת הרכישה עסקי עדשות מגע ומוצרי בריאות העין לצרכן שלנו, ועסקי הכירורגיה ימשיכו לפעול כארגונים נפרדים מול הלקוחות, תוך ניצול הזדמנויות כדי לתמוך אחד בשני.

עם הפיכתנו לישות אחת, “Johnson & Johnson Vision” איננו צופים לשינויים מיידיים ביחסינו איתך. אתה יכול לצפות לאותו שירות מעולה.

כמו תמיד, אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס/י לפנות אלינו דרך איש הקשר הקבוע שלך.

בברכה,

שירלי וייס דגני

מנהלת עסקית
____________

27 בפברואר 2017

ג’ונסון אנד ג’ונסון משלימה את הרכישה של אבוט מדיקל אופטיקס (AMO)

החזון של ג’ונסון אנד ג’ונסון יגיע ליותר מטופלים בכל רחבי העולם עם ההתרחבות לתחום ניתוחי הקטרקט

ניו ברונסוויק, ניו-ג’רזי, 27 בפברואר 2017 – ג’ונסון אנד ג’ונסון (NYSE: JNJ) הכריזה היום על השלמת עסקת הרכישה של אבוט מדיקל אופטיקס (AMO), חברת בת בבעלות מלאה של אבוט (Abbott). הרכישה תמורת 4.325 מיליארד דולר במזומן הוכרזה לראשונה ב-16 בספטמבר 2016 והיא כוללת מוצרים אופתלמיים בשלושה תחומים עיקריים של הטיפול בחולה: ניתוחי קטרקט, ניתוחי תשבורת (רפרקציה) בלייזר ומוצרי בריאות העין לצרכנים.
קווי מוצרים אלה יתווספו כעת למוצרים המובילים מסדרת עדשות מגע ACUVUE®, והארגון המשולב יפעל תחת שם המותג ג’ונסון אנד ג’ונסון ויז’ן (J&J Vision).

“הוספת מוצרי כירורגיית העין בעלי השם העולמי של AMO, תמצב את J&J Vision בעמדת הובלה בינלאומית בתחום בריאות העין”, אמרה אשלי מק’אבוי, יו”רית קבוצת חברות Johnson & Johnson Consumer Medical Devices . “הראייה היא אחד החושים שאנשים הכי חוששים לאבד. הוספת פתרונות כירורגיים המגובים במשאבים ובנוכחות הבינלאומית של ג’ונסון אנד ג’ונסון תאפשר לנו לשפר ולשקם את הראייה של יותר מטופלים בכל העולם”.

עם מחזור של כמעט 70 מיליארד דולר, תחום בריאות העיניים הוא אחד המגזרים הגדולים ביותר, הצומחים ביותר, אך הפחות מפותחים בענף הבריאות היום.

אודות ג’ונסון אנד ג’ונסון
הדאגה לעולם ולאדם נותנת השראה ומאחדת את האנשים של ג’ונסון אנד ג’ונסון. ג’ונסון אנד ג’ונסון מאמצת אל חיקה את המחקר והמדע, ומביאה רעיונות, מוצרים ושירותים חדשניים לקידום רווחתם ובריאותם של אנשים בכל העולם. 126,400 עובדינו בלמעלה מ-230 החברות של ג’ונסון אנד ג’ונסון פועלים מול שותפים בתחום הבריאות כולו כדי לגעת בחייהם של יותר ממיליארד אנשים כל יום, בכל רחבי העולם.

ג’ונסון אנד ג’ונסון ויז’ן

Johnson & Johnson Vision מחויבת לשיפור ושיקום הראייה של מטופלים בכל העולם. מאז פריצתו של מותג ACUVUE® ב-1987 כעדשת המגע הרכה הראשונה בעולם שנועדה לשימוש חד-יומי, עזרה ג’ונסון אנד ג’ונסון למטופלים לראות טוב יותר עם מגוון עדשות המגע המובילות של מותג ACUVUE®. בשנת 2017 הרחיבה ג’ונסון אנד ג’ונסון את השקעותיה בבריאות העין עם כניסתה לתחום ניתוחי הקטרקט, ניתוחי התשבורת בלייזר (LASIK)  ומוצרי בריאות העין לצרכן. חטיבת ג’ונסון אנד ג’ונסון ויז’ן המשרתת למעלה מ-60 מיליון מטופלים ביום ב-103 מדינות לקחה על עצמה לסייע ליותר אנשים ביותר מקומות לשפר ולשקם את ראייתם. המטה הדו-ראשי של ג’ונסון אנד ג’ונסון ויז’ן היושב בג’קסונוויל פלורידה ובסנטה אנה קליפורניה, חולש על למעלה מ-8,400 עובדים בכל רחבי העולם.

אנשי קשר לתקשורת:
דונה לורנסון
(410) 258-8571

נטליה סלומאו
(732) 325-8306

אנשי קשר למשקיעים:
ליסה רומנקו
(732) 524-2034

ג’וזף ג’. וולק
(732) 524-1142

אזהרה בנוגע להצהרות צופות פני עתיד
הודעה זו לעיתונות מכילה “הצהרות צופות פני עתיד” כפי שהן מוגדרות ב-Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995, בנוגע לרכישה של אבוט מדיקל אופטיקס. הקורא מתבקש לנקוט זהירות בהתייחסו להצהרות צופות פני עתיד אלה. הצהרות אלה מבוססות על ציפיות נוכחיות לגבי אירועים עתידיים. אם ההנחות המובלעות כאן יתבררו כבלתי מדויקות או שסיכונים או אי-ודאויות ידועים או בלתי ידועים יבואו לידי מימוש, התוצאות בפועל עלולות להיות שונות באופן מהותי מהציפיות והתחזיות של ג’ונסון אנד ג’ונסון. הסיכונים ואי-הוודאויות כוללים, ללא הגבלה: אתגרים הנוגעים ליכולת לשלב בהצלחה את המוצרים והעובדים של אבוט מדיקל אופטיקס,  כמו גם היכולת להבטיח את הביצועים המתמשכים וצמיחת השוק של מוצריה; אפשרות שהתועלת וההזדמנויות הצפויות כתוצאה מהעסקה, אם תושלם, לא יבואו לידי מימוש או שמימושן יארך זמן רב מהצפוי; אי-ודאות בנוגע להצלחה המסחרית של מוצרים חדשים או קיימים; תנאים כלכליים, לרבות תנודות בשערי החליפין של מטבעות ובשערי הריביות; תחרות, לרבות פיתוחים טכנולוגיים, מוצרים חדשים ופטנטים שנרכשו על-ידי מתחרים; שינויים בתקנות ובחוקים הרלוונטיים, ובכלל זה חוקי המכס; שינויים בדפוסי ההתנהגות וההוצאות או מצוקות כספיות של הרוכשים מוצרי ושירותי בריאות;  עניינים הנוגעים ליעילות או בטיחות המוצר הגורמים להשבת המוצרים מהשוק ופעולה רגולטורית ; קשיים ועיכובים בייצור; ומגמות של צמצום העלויות של מוצרי בריאות. רשימה נוספת ותיאור של סיכונים, אי-ודאויות וגורמים אחרים אלה ניתן למצוא בדוח השנתי של ג’ונסון אנד ג’ונסון בטופס 10-K לשנת הכספים שהסתיימה ב-1 בינואר 2017. עותקים של דוחות אלה זמינים באופן מקוון ב-www.sec.gov,  www.jnj.com או לפי בקשה מג’ונסון אנד ג’ונסון. ג’ונסון אנד ג’ונסון אינה נוטלת על עצמה אחריות לעדכן הצהרה צופה פני עתיד כלשהי כתוצאה ממידע חדש או התפתחויות או אירועים עתידיים.

AMO-pressrelease-03-17

Be Sociable, Share!

    המשך קריאה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר.

    Why ask?